Ja el tinc; l’apte del Grau Superior de valencià.

Ahir em vaig assabentar. De casualitat i sense moltes ganes vaig entrar a la pàgina Web de la JQCV i en posar el meu accés vaig vore: APTE/A.

Quina alegria, de veres que si, encara que ara és el moment de seguir aprenent valencià.

En primer lloc vaig telefonar a Maria la meua dona. A Enric, per descomptat i també a Agustí i a Anna els meus professors als que vaig comunicar el fet mitjanzant un e-mail, i a Alberto el meu company. Ara queda la resta del món.

Estic content però, és l’inici, no el final… l’aprendre valencià és per a tota la vida…

 

Aquesta entrada ha esta publicada en Sense definir.. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa el teu comentari

