He encetat un bloc.

Pensareu, i vos preguntareu: després de raonar i raonar sobre els mots Blog i Bloc, com és que ara diu que enceta un bloc? Tant em fa. Seguisc pensant que el més correcte és utilitzar el terme derivat de l’anglés Web Log per a referir-nos a un lloc virtual on podem fer el que jo faig ací, i moltes més coses… a banda de escriure, afegir so, colors, imatges, etc. etc. etc.

Però, aleshores, que passa amb el bloc…? Doncs que trobe a faltar escriure de forma tradicional, és a dir, amb un bolígraf, una llapicera, o una ploma.

I en previsió de que en un proper moment he de tornar a examinar-me de Grau de valencià, i com que la meua lletra no és precisament clara, em servirà d’entrenament i de reeducació de la meua motricitat fina.

Sempre he portat a la cartera un parell de bolígrafs, els famossos Jotter de la casa Parker dels anys cinquanta… i potser em compre també una pluma per a tastar el plaer d’escriure com tota la vida hem fet, amb la ploma estilogràfica i amb el paper.

Que vaig a fer caligrafia, recollons…!

Aquesta entrada ha esta publicada en Sense definir.. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a He encetat un bloc.

  1. esbama ha dit:

    Hui, dia u de desembre he de dir que sí, que m’ha servit fer un poc de caligrafia amb la ploma estilogràfica. Abanda de fer millor lletra, és també una qüestió de confiança amb allò que un fa. No obstant això, l’examen ha sigut dessastrós.

    Primerament, en lloc de començar el dictat en els full de l’esborany, ho he fet directament en el full de l’examen. Nervits?, dislexia? Tant em fa, però ha sigut un desastre que no té explicació possible. Que m’he despistat.

    En segón lloc, he fet en el dictat un parell de faltes idiotes, d’eixes de vafa, fava, com és la paraula “fèien” que l’he escrita sence l’accent, i la paraula “noruec” que l’he escrita amb “g”.

    Respecte a escriure amb ploma, m’agrada com a mètode caligràfic. Millor, crec jo, que el bolígraf.

Deixa el teu comentari

