Però que mal!

He anat tranquil al examen de Grau Superior de Valencià, he vist a la Facultat un conegut que treballa a Conselleria, un company de classe i al meu amic Enric. La cosa estava controlada.

Per suposat… calor, ja som al segon dia de l’estiu, la qual cosa sempre és un inconvenient, al menys per a mi que sue molt. Però tornant al tema, i perdoneu-me l’expresió: recollons que mal m’ha eixit!, de veritat, ho he fet molt malament.

De primeres, en el dictat, el boli ha deixat d’escriure correctament i calia esperar fins que la tinta coreguera de nou, aleshores calia recordar les paraules o deixar els huits esperant que la tinta fluïra de nou. El que no he pensat en eixe moment és que en acabant, a l’hora de transcriure el full a la plantilla, no podria llegir correctament alguns mots que no savia el que dien perquè faltaven lletres.

He canviat de ferramenta i en lloc de boli, he fet servir una llapicera però amb la punta tan finiua que trencaba el paper i feia “ras-ras” al escriure. He tret un boli roig i en aixó he acabat.

A l’hora d’escriure en la plantilla,el boli ha funcionant moderadament bé, però jo, jo estava per abandonar. A la fi, he acabat molt disgustat i amb una molt mala sensació.

La part oral, crec, ha sigut el millor de tot l’examen, llevat de què amb les ulleres, si varie la distàcia habitual em marege i així em trobava, marejat pel canvi sobtat de la meua posició de lectura.

Ah! també m’he descomptat paraules de les tres-centes que calia fer de mínim, i a la fi de la redacció em faltaven quatre paraules, cosa que he resolt magistralmente afegint: “El que queda està // a les nostres mans”.

Ja vorem d’ací un mes quan traguen les notes. Sigurament repetirem però en tot cas, no em preocupa maça repetir, de fet, és el que pensaba fer des d’un principi, malgrat que aprovar ara és una idea que m’agrada més encara.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sense definir.. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Però que mal!

  1. esbama ha dit:

    Sempre, a quasi sempre, al tornar a llegir el comentari que vaig escriure, trove faltes, errades i altres qüestión que m’incomoden molt; tot i que quan el escriguí estava convençut de la seua correcció. Odie açò amb tota la meua ànima.

Deixa el teu comentari

