Canvis al Blog.

He fet alguns canvis al meu Blog on escric valencià. He llevat la imatge que encapçalava la pàgina perquè em pareixia un poc trista. Potser pel color gris i el to verdós del conjunt.

Ara, sense imatge de presentació sembla un xic buida, però és que també em sentisc així jo ara mateix. Buit.

He sigut al segon examen de valencià,i no és que siga contrari als exàmens però, pense que no reflectixen cap realitat, ni personal, ni intel·lectual.

He patit molt. El dictat massa ràpid, de fet, la gent es queixava; la redacció alluñyada de allò pense o sembla sobre el tema de “com celebrar el Cap d’Any”; i la conversa -que és questió de llegir un text y contestar a unes preguntes- crec que ha sigut de les tres coses, la que millor m’ha eixit però amb moltes inseguretats posteriors.

El valencià em sembla entranyable, poderosament intel·lectual i fresc, i siga el que siga el resultat huí, acabaré escrivint correctament.

Aquesta entrada ha esta publicada en Questions personals. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa el teu comentari

