Em fa un poc de vergonya…

…asistir a una emissió esportiva a la Televisió Valenciana i escoltar la veu del comentarista dient errades en valencià.

Que les diga o escriga jo, pod tindre un perquè… i és que estic aprenent, però que les diga una persona que té la obligació de parlar correctament, ja que és el seu ofici i li paguen per això, em sembla escandalós.

Són moltes les persones que de forma desinteresada estan gastant el seu temps i energia per difondre el nostre idioma, i per contra trobem, en el millor vehicle per difondre la cultura (i allò que és correcte), que no cal fer les coses “com Déu mana”.

La Volvo Ocean Race, es mereix res millor… i nosaltres, que estem pagant la nostra televisió, també, que els diners no creixen dalt dels arbres.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sense definir.. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Em fa un poc de vergonya…

  1. Blanca Mira Navarro ha dit:

    Entenc que tingues vergonya per això jo també tindria

Deixa el teu comentari

